maandag 29 maart 2010

MYSTERIE


Het leven zal altijd een mysterie blijven en dat is gelukkig maar goed ook.

Zo blijf je je altijd verwonderen, ergeren, maar ook verheugen over alles wat er om je heen gebeurt. Het leven kan heel simpel zijn, zei iemand me eens en oh ik wilde dat ik dat ook kon zeggen, maar als je goed luistert en je hoort de verhalen van je vrienden en familie dan blijkt dat echt niet het geval te zijn. Het leven kan een complete worstelpartij zijn, en daar kan je sterker uit te voorschijn komen, mits je ook wat geluk hebt.

"Zonder geluk vaart niemand wel", was de lijfspreuk van mijn vader en zo heb ik dat ook altijd ervaren.

LEEF DE DROOM heb ik mijn blog genoemd. Het is geen kant en klaar pakket waarmee je succes zal hebben..het zijn wel levensverhalen die ik zelf heb beleefd en waardoor mij na verloop van tijd duidelijker werd hoe je op een bepaalde manier met het leven om kan gaan, met vallen en opstaan. Nee, hier vind je geen expert, maar misschien herken je jezelf in de vertellingen en kan je er je voordeel mee doen. Het meest hoop ik dat je er plezier van zal hebben en op z'n minst een keer zal glimlachen..en DAT is heel gezond!!

1 opmerking:

  1. En dat is een mooi begin en een wijze les. Ik verheug me op wat komen gaat

    BeantwoordenVerwijderen